.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی : فضای باز انتخاباتی ایجاد شود

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه مراسم راهپيمايي 22 بهمن گفت: براي پرشور بودن انتخابات مجلس نهم بايد دانشگاه‌ها فضاي بازي ايجاد كرده تا نامزدهاي انتخاباتي بتوانند در دانشگاه‌ها به مناظره و ارائه برنامه‌هاي خود بپردازند.

محسن رضايي در حاشيه مراسم راهپيمايي 22 بهمن در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، ضمن پرشور خواندن حضور مردم در اين راهپيمايي گفت: مردم با شادابي و روحيه بسياري خوبي در راهپيمايي امسال شركت كردند كه اين امر حاكي از اين است كه مردم انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را دوست دارند و به همين دليل مطابق سال‌هاي گذشته در راهپيمايي حضور خود را به همگان نشان دادند.

وي افزود: مردم در هر سال متناسب با شرايط سياسي روز شعارها و خواسته‌هاي خود را در راهپيمايي 22 بهمن اعلام مي‌كنند و امسال نيز با توجه به شهادت دانشمندان هسته‌‌اي، تحريم‌ها و فشارهاي بين‌المللي شعارهايي كه در اين مراسم داده مي‌شود عمدتا متناسب با اين فضاست.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: با توجه به حضور پررنگ مردم در راهپيمايي امروز قطعا در انتخابات نيز شاهد حضور پررنگ مردم خواهيم بود.

رضايي خاطرنشان كرد: مسئله مهم در برپايي انتخابات پرشور كنار گذاشتن تنگ‌نظري‌ها و توجه و اهميت به مشاركت در انتخابات مجلس نهم است.

وي تاكيد كرد: براي پرشور بودن انتخابات مجلس نهم بايد دانشگاه‌ها فضاي بازي را ايجاد كرده و نامزدهاي انتخاباتي بتوانند در دانشگاه‌ها به مناظره و ارائه برنامه‌هاي خود بپردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.06 seconds.